AVITA NASVETI

- o zdravem načinu življenja

  • Prehrana 11. 05. 2022
    Omega-3 maščobne kisline – mini priročnik

    O koristih maščobnih kislin omega-3 se govori že dolgo, proizvajalci prehranskih dopolnil jih energično oglašujejo kot skorajda čudežne. V članku boste izvedeli, kaj omega-3 sploh so, ali so res tako pomembne za organizem, ali drži, da jih je treba jemati v obliki prehranskih dopolnil, ter kako presojamo kakovost prehranskih dopolnil z omega-3.

    PREBERITE VEČ
  • Bolezni 11. 05. 2022
    Naravne rešitve za seneni nahod

    Nekateri od vas ste zelo hvaležni za to deževno pomlad – tisti, ki imate vsako leto znova težave s senenim nahodom. O tem, da sta glavna vzroka za nastanek senenega nahoda zakisanost telesa in alergije v črevesju, smo že pisali. Ampak, ali veste, da lahko z živili blažimo ali celo preprečimo nastanek senenega nahoda?

    PREBERITE VEČ
  • Bolezni 26. 04. 2022
    Vagusni živec

    Dolgotrajen stres (fizičen, psihičen) spodbuja nenehno delovanje simpatičnega dela živčnega sistema, ki telesu pomaga na soočanje z izzivi. V sodobnem načinu življenja je simpatično živčevje skoraj nepretrgoma aktivirano, kar dolgoročno vodi v različna bolezenska stanja. Kako lahko torej spodbudimo delovanje vagusnega živca, najpomembnejšega živca parasimpatičnega živčevja, ki poskrbi za regeneracijo in sprostitev?

    PREBERITE VEČ
  • Prehrana 26. 04. 2022
    Kaj jesti za psihično zdravje?

    Vsem je dobro znano, da prehrana vpliva na fizično zdravje in da nezdrava prehrana vodi v razvoj mnogih bolezni. Manj znano pa je, da živila, ki se znajdejo vsak dan na našem krožniku, podpirajo ali zavirajo biokemične procese v telesu in s tem znatno vplivajo na psihično zdravje. S katerimi živili torej podpremo psihično zdravje?

    PREBERITE VEČ
  • Bolezni 12. 04. 2022
    Zdravljenje oslabele nadledvične žleze (4.del)

    Zdravljenja oslabelosti nadledvičnih žlez se moramo lotiti celostno. Nič ne bo pomagala sprememba prehrane in spalnega ritma, tudi prehranska dopolnila ne, če ne bomo poiskali največjih virov stresa v svoji okolici in jih odpravili. Včasih zadostujejo že manjše spremembe kot so troslojna protihrupna stekla, manj kave ali meditacija, včasih pa je edina rešitev selitev, ločitev ali zamenjava službe. Ključen je boljši nadzor nad stresom in prepoznavanje stresnih situacij.

    PREBERITE VEČ
  • Bolezni 12. 04. 2022
    Oslabelost nadledvičnih žlez – diagnoza (3.del)

    Da bi lahko ugotovili, ali se pri posameznem človeku pojavlja oslabelost nadledvičnih žlez, jo je potrebno najprej pravilno diagnosticirati. V članku Kaj izčrpa nadledvično žlezo smo že omenili nekatere tipične simptome oslabelosti nadledvične žleze. En samcat simptom še ne potrjuje diagnoze, prav tako ni nujno, da so prisotni vsi izmed naštetih simptomov. Najzanesljivejše je testiranje hormonov v slini.

    PREBERITE VEČ
  • Bolezni 12. 04. 2022
    Kaj izčrpa nadledvično žlezo? (2.del)

    V prvem delu članka smo spoznali simptome, po katerih prepoznamo izčrpano nadledvično žlezo in problematiko pri priznavanju adrenalne izčrpanosti kot bolezni. V drugem delu pa se bomo seznanili z dejavniki, ki slabijo nadledvično žlezo. Ste vedeli, da je nadledvična žleza pogosto izčrpana pri kroničnih boleznih oz. je posledica oksidativnega in nitrostativnega stresa v celici?

    PREBERITE VEČ
  • Bolezni 12. 04. 2022
    Oslabelost nadledvičnih žlez – izvor kronične izčrpanosti (1.del)

    Kronična utrujenost in izčrpanost sta v današnjem času poznana mnogim izmed nas. S psihičnimi in fizičnimi obremenitvami se srečujemo skorajda vsak dan, veliko je hitenja in stresnih trenutkov. Sčasoma se pričnejo pojavljati različni bolezenski simptomi, ki jih zdravniki ne morejo pripisati eni sami bolezni. Skupni imenovalec vsem simptomom je velikokrat izčrpanost nadledvičnih žlez – bolezen, ki jo slabo poznajo celo zdravniki.

    PREBERITE VEČ
  • Znanje 30. 03. 2022
    Z melatoninom se naravno zazibamo v spanec

    Melatonin je hormon, ki nastaja v možganih in se prične sproščati zvečer. Zaradi njega postanemo utrujeni in pripravljeni na odhod v posteljo. Njegove naloge pa niso povezane samo z uravnavanjem naše notranje ure, temveč številnimi drugimi funkcijami v telesu. Obstaja kar nekaj povsem naravnih načinov, s katerimi dvignemo nivo melatonina v telesu in si prihranimo marsikatero neprespano noč.

    PREBERITE VEČ

E-REVIJA AVITA

Brezplačni nasveti, dvakrat mesečno, o zdravem načinu življenja in akcijskih ponudbah.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.