- Domov
- O spletni trgovini
- Pogoji poslovanja
POGOJI POSLOVANJA V SPLETNI TRGOVINI AVITA.SI
Upravljavec spletne trgovine Avita, ki je dosegljiva na povezavi http://www.avita.si (v nadaljevanju »spletna stran«), je podjetje Energijski center d.o.o., Pod hrasti 69, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju »ponudnik«).
Podatki o ponudniku:
Energijski center d.o.o.
Pod hrasti 69
1000 Ljubljana
ID za DDV: SI 49757814
TRR: SI56300000000857128 (Sberbank d.d.)
Matična številka: 2054078
Vpis v sodni register: Srg 2004/12916
Datum vpisa: 21. 12. 2004
Telefonska številka: 01 283 14 44
E-naslov: prodaja@avita.si
1. POGOJI UPORABE STRANI
Vsebina na spletni strani www.avita.si in vseh njenih podstraneh je informativne narave in ni mišljena kot nadomestek za zdravniško posvetovanje, diagnostiko ali zdravljenje. Vaš zdravnik najbolje pozna vaše zdravstveno stanje, zato se o uporabnosti naših nasvetov in predlogov posvetujte tudi z njim.
2. NAKUP IN NAROČILA
Navedene cene vsebujejo DDV in veljajo na dan naročila. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Kupec svoje naročilo odda preko naročniškega obrazca. Kupec mora ponudniku posredovati pravilne podatke (ime in priimek oz. naziv podjetja z davčno številko, naslov kupca in naslov za dostavo, telefonsko številko, e-naslov). Označiti mora vrsto in število naročenih izdelkov ter način plačila. Zavezanci za DDV morajo ob naročilu navesti svojo davčno številko.
Nakup se lahko opravi z ali brez uporabe uporabniškega računa. Pri nakupu brez ustvarjenega uporabniškega računa bo moral kupec ob vsakem nakupu znova vnesti vse potrebne osebne podatke. Pri nakupu z uporabniškim računom se osebni podatki vpišejo samodejno. V uporabniškem računu lahko kupec kadarkoli spremeni svoje osebne podatke in geslo. Prav tako lahko spremlja status naročila in pregleduje prejšnja naročila.
Postopek nakupa
Na spletni strani www.avita.si kupec izbere izdelek in količino. S klikom na povezavo »Dodaj v košarico« se izdelek doda v nakupovalno košarico. Na zaslonu (desno zgoraj) lahko kupec spremlja vsebino nakupovalne košarice (izdelke, količina, cena, skupen znesek nakupa). S klikom na povezavo »Nadaljuj na povezavo« se lahko vrne nazaj v spletno trgovino. V nakupovalni košarici lahko spreminja število izdelkov ali jih odstrani iz košarice. Po končanih spremembah je potrebno košarico aktualizirati s klikom na povezavo »Posodobi košarico«.
Ko kupec zaključi z nakupom, izpolni polja na desni strani nakupovalne košarice (način dostave, akcijski kupon). Nato klikne na povezavo »Nadaljuj na blagajno«.
Kupcu se odpre nova stran, na kateri:
– vnese svoje podatke za dostavo,
– ustvari uporabniški račun,
– se prijavi v svoj že obstoječi uporabniški račun,
– izbere način plačila,
– označi, da se strinja s pogoji poslovanja.
Ko konča, klikne na povezavo »Zaključi nakup«. Na ekranu se izpiše povzetek naročila.
Po zaključku nakupa
Po oddaji naročila kupec v nekaj minutah prejme potrdilo o uspešno opravljenem nakupu – na elektronski naslov, ki ga je vpisal v naročniški obrazec. Takrat je sklenjena kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem (določene so cene in drugi pogoji), ki oba nepreklicno zavezuje. Ponudnik hrani kupčevo naročilo na sedežu podjetja in mu ga na pisno zahtevo tudi pošlje. Račun za nakup bo kupec dobil skupaj z naročenimi izdelki.
Če kupec po nekaj urah ne dobi potrdila, naj pogleda v vse poštne predale (nezaželena sporočila, vsa sporočila), pokliče po telefonu ali pošlje e-sporočilo.
Postopek nakupa je zelo nazorno prikazan na spletni strani Avita. Za dodatna pojasnila in pomoč pri postopku nakupa (izbira izdelka, košarica, načini plačila) naj kupec kontaktira ponudnika (vsak delovnik od 8.00 do 16.00, telefon: 01 283 14 44).
Promocijska koda (kupon)
Ponudnik lahko kupce ob posebnih priložnostih razveseli s popusti na posamezne izdelke ali skupine izdelkov. V ta namen jim, npr. preko E-revije Avita, ali kako drugače pošlje promocijsko kodo (kupon), ki jo vpišejo v nakupni obrazec (nakupovalno košsarico). Popust se obračuna takoj. Za en nakup je mogoče uveljaviti samo eno kodo (kupon). Promocijski kuponi so časovno omejeni, datum veljavnosti je napisan samo v sporočilu.
3. OSEBNI NAKUP IZDELKOV
Osebni nakup izdelkov je mogoč vsak delovnik od 8.00 do 16.00, v sredo od 8.00 do 17.00 na sedežu podjetja Energijski center d.o.o., Pod hrasti 69, 1000 Ljubljana. V tem primeru stroški dostave odpadejo. Pri osebnem nakupu izdelkov je možno plačilo z gotovino ter z najbolj uveljavljenimi plačilnimi karticami.
4. NAČINI PLAČILA
Izdelke lahko kupec plača:
– s plačilom ob dostavi (storitev po povzetju), kjer ponudnik pošlje paket preko dostavne službe z odkupno vrednostjo;
– s kreditno ali plačilno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron) preko aplikacije Bankart, Procesiranje plačilnih instrumentov d.o.o., Celovška cesta 150, 1000 Ljubljana – denarna sredstva se s kartice odtegnejo šele takrat, ko se naročilo odpremi;
– s predračunom (ko kupec zaključi naročilo, po e-pošti prejme predračun; ponudnik odpošlje naročene izdelke takoj, ko na svoj TRR prejme nakazilo kupca).
Na prevzemnem mestu Avita v Ljubljani (Pod hrasti 69) je možno plačilo z gotovino ali s plačilnimi karticami (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro).
5. DOSTAVA
Zaenkrat je možna samo dostava na območju Slovenije. Paket bo kupcu dostavilo podjetje GLS ali Pošta Slovenije, v njem bo tudi račun. Če je izdelek na zalogi, je večina pošiljk dostavljena v 2-3 delovnih dneh. Zaradi nepredvidenih razlogov se lahko zgodi, da kupec izdelka ne bo dobil v obljubljenem roku. O tem bomo kupca obvestili po telefonu ali na njegov e-naslov.
Podjetji GLS in Pošta Slovenije dostavljata pakete vsak delovnik od 8. do 16. ure. Za dostavo lahko kupec navede drug naslov (služba, prijatelji, sorodniki), če ga v tem času ni doma.
Naročila prejeta v petek po 12. uri ter naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bo ponudnik obravnaval prvi naslednji delovni dan.
V primeru, da ponudnik izdelka iz določenih razlogov ne more dostaviti, bo kupca o tem obvestili na elektronski naslov ali telefonsko številko, navedeno na naročilu.
Če je paket ob prevzemu poškodovan, naj kupec zavrne prevzem in zahteva zapisnik od dostavljavca. O zavrnitvi paketa zaradi zunanjih poškodb naj kupec takoj obvesti ponudnika.
6. STROŠKI DOSTAVE
Ob nakupu do 69,99 € zaračunava ponudnik stroške dostave na območju Slovenije (cena je 4,50 €), ob nakupu nad 70,00 € stroške dostave poravna ponudnik. Kupec lahko v obeh primerih plača provizijo za plačilo »po povzetju« (glej tabelo o stroških dostave). Plačilu provizije se lahko kupec izognete tako, da kupnino poravna po predračunu.
Pregled stroškov dostave
Postopek |
GLS |
Pošta Slovenije |
|
Pred dostavo paketa | – Na dan dostave: SMS s časovnim intervalom (npr. od 13. do 16. ure).
– Kurir GLS vas bo pred dostavo poklical (če vas ne bo doma, se dogovorite za način vročanja paketa – paketomati, paketna trgovina, drug termin ali lokacija). |
– |
|
Dostava paketa – vas pa ni doma | V poštnem nabiralniku boste dobili obvestilo, kje je kurir GLS pustil vaš paket (številko paketa in telefonsko številko dostavne službe). | V poštnem nabiralniku boste dobili obvestilo s podatki o paketu; z njim v najbližji poslovalnici Pošte dvignete paket. | |
Čas za prevzem paketa | 4 delovne dni; peti dan vam bodo paket ponovno poskušali dostaviti, nato se vrne v Avito. |
8 dni, nato se vrne v Avito. |
|
Storitev »po povzetju« |
Da |
Da |
|
– možnosti plačila dostavljavcu |
Gotovina, kreditne in debetne kartice. |
Gotovina |
|
– stroški pri plačilu z gotovino |
Ni stroškov |
1,22 EUR* | |
– stroški pri plačilu s kartico |
|
– |
*Ob plačilu po povzetju vas bremeni provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,22 € za pakete v vrednosti do 98 €. Za višje vrednosti se provizija obračunava po ceniku Pošte Slovenije. Provizijo plačate poštarju posebej, strošek ni vključen v vrednost paketa.
7. ODSTOP OD POGODBE, VRNITEV IZDELKOV
V skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico do odstopa od naročila (velja za pogodbe, ki so sklenjene na daljavo), ne da bi za to navedel razlog.
O tem mora kupec ponudnika pisno obvestiti najkasneje v 14-ih dneh od prejema blaga in blago, skupaj s kopijo računa, nepoškodovano vrniti najkasneje v 30-ih dneh po odstopu od naročila. V obeh primerih velja, da mora kupec blago vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano ter neuporabljeno, na naslov: Energijski center d.o.o., Pod hrasti 69, 1000 Ljubljana.
V nasprotnem primeru ponudnik kupcu lahko zaračuna stroške nove embalaže, pakiranja, čiščenja ter popravila. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Vse stroške pošiljanja, ki nastanejo ob morebitnem vračilu blaga, plača kupec.
Ob vračilu mora kupec navesti številko transakcijskega računa, kamor ponudnik najkasneje v petih delovnih dneh od prejema vrnjenega blaga, nakaže kupnino.
8. ODGOVORNOST ZA NAPAKE
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini Avita. Vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe ažurirati podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Če se naročeni izdelek razlikuje od izdelka, ki je na razpolago, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.
Fotografije izdelkov na spletni strani so narejene skrbno (ponavadi v profesionalnem fotografskem studiu), vendar je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Kot ponudnik se zavezujemo izročiti izdelke v skladu s pogodbo. Odgovarjamo za stvarne napake na izdelkih v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavi stvarno napako na izdelku, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let od izročitve izdelka.
9. IZDELKI Z GARANCIJO
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima.
Kupec lahko garancijo uveljavlja pri ponudniku ali pa neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom. Proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.
10. REKLAMACIJE
Ponudnik spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Kupec lahko reklamacijo v zvezi s svojim naročilom posreduje ponudniku pisno na e-naslov: prodaja@avita.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno stvarno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in kupec, kot udeleženca v elektronskem poslovanju, medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
11. VARSTVO PODATKOV
Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke kupcev: ime in priimek oz. naziv podjetja z davčno številko, naslov kupca in naslov za dostavo, telefonsko številko, e-naslov. Ponudnik te podatke uporablja izključno za realizacijo naročila in za komunikacijo s kupcem v zvezi z naročilom. Ponudnik zagotavlja, da
– prejete podatke varuje v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1),
– bo podatke uporabil zgolj v lastne namene,
– pridobljenih podatkov ne bo posredoval tretjim osebam.
12. Spremljanje obiska na spletni strani in beleženje podatkov
Na spletni strani vodimo evidenco obiskov strani za potrebe analitike. Zbiramo podatke o številu obiskov, povprečen čas obiska na spletnem mestu, obiskane strani in podstrani, od kod obiskovalci dostopajo … Te, t. i. neosebne podatke, uporabljamo za merjenje obiskanosti spletnega mesta, za izboljšanje vsebin in izboljšanje uporabniške izkušnje. Podatke varujemo s skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1) in ne bodo posredovani tretjim osebam.
13. PRIJAVA NA E-NOVICE
Ponudnik izdaja e-novice v elektronski obliki (E-revija Avita). Ob prijavi na e-novice uporabnik soglaša s prejemanjem člankov, ponudb in promocijskih akcij. Vsi podatki o uporabniku (e-naslov) se hranijo v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1). Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic s klikom na povezavo v spodnjem delu e-novic.
14. IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV
Ponudnik skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15). Ponudnik skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
15. UPORABA PRAVA IN PRISTOJNOSTI
Za te pogoje poslovanja ter za vse spore med ponudnikom in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
16. AVTORSKE PRAVICE
Copyright © 2019 Avita. Vse pravice pridržane.
Vse informacije, teksti in podobe na spletni srani so predmet avtorske zaščite ter drugih oblik zaščite intelektualne lastnine.
Prepovedano je kakršno koli reproduciranje, razen izključno za osebno uporabo in v nekomercialne namene, pri čemer se morajo ohraniti tudi vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah.
17. SPREMEMBE POGOJEV POSLOVANJA
Pogoji se lahko spremenijo zaradi predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja v zvezi s poslovanjem spletne trgovine ponudnika, kot tudi v primeru spremembe poslovne politike ponudnika.
Ponudnik bo o spremembah pogojev poslovanja kupce vsakič seznanil na najprimernejši način, kamor šteje tudi objava na spletni strani www.avita.si. Spremembe ali dopolnitve pogojev poslovanja stopijo v veljavo takoj po objavi na spletni strani ponudnika.
Pogoje poslovanja je 12. 12. 2017 sprejela direktorica spletne strani: Helena Golenhofen, Energijski center d.o.o.