Kako zdravo shujšati – najnovejši nasveti

Prehrana | 10. 12. 2017

Zdravega hujšanja se je treba lotiti sistematično, celostno in z osnovnim razumevanjem procesov, ki se odvijajo v telesu.

Z naslednjimi koraki boste zagotovo prispeli do cilja:

1. Postavite si jasen, natančno opredeljen cilj, ki ga imejte ves čas pred očmi. Splošni cilji, npr. »Ne bi rada bila več tako debela …«, ne delujejo. Cilj mora biti postavljen boleče jasno in točno: »Želim biti vitka in čvrsta, ne pa kot balon, poln celulita in glivic!«

2. S pomočjo indikatorjev za merjenje pH urina preverite zakisanost telesa. Ljudem s prekomerno težo zaradi nezdrave prehrane, ki vsebuje veliko prečiščenih živil in sladkorja, primanjkuje mineralov. Pomanjkanje mineralov v telesu povzroči zastajanje kislih presnovkov, zato postanemo zakisani. Zakisanost je vzrok za nastanek civilizacijskih bolezni: putike, revme, celulita, migrene, osteoporoze, diabetesa, bolezni srca in ožilja, možganske kapi, raka, parodontoze, alergij ….

3. K zdravemu hujšanju sodi torej tudi razkisanje telesa. Pri tem si lahko pomagate z Bazično kopeljo in Bazičnim praškom ali tabletami (več o tem v Kako uspešno razkisati telo). Po nekaj mesecih merjenje ponovite in se na lastne oči prepričajte, ali ste izboljšali stanje svojega telesa – ne le na zunaj, tudi znotraj!

4. Z uravnovešeno prehrano oskrbite telo s potrebnimi vitalnimi snovmi. Kadar za to nimate možnosti oziroma bi radi, da si vaše telo čim prej napolni zaloge, si lahko pomagate s prehranskimi dopolnili (priporočamo: Pianto, Cellagon aurum, Koloidne minerale).

5. Jejte redno, po tri obroke na dan; med njimi mora biti 4 do 5 ur premora. Zaradi hormonov in različnih procesov v telesu lažje shujšamo, če posamezne skupine živil jemo v določenem delu dneva.

– Zajtrk: sodobni strokovnjaki za hujšanje svetujejo uživanje ogljikovih hidratov in sladkorjev za zajtrk. Dovoljeni so kruh, sadje, med, marmelada, musli …
– Za kosilo kombinirajte zelenjavo z beljakovinami ali z ogljikovimi hidrati. Po priporočilih diete po krvnih skupinah prva kombinacija ustreza ljudem s krvno skupino 0, druga pa tistim s krvno skupino A.
– Večerjajte vsaj tri ure pred spanjem. Večerja mora vsebovati čim večji delež beljakovin: meso, jajca ali ribe. Stročnice za večerjo niso priporočljive, saj poleg beljakovin vsebujejo veliko ogljikovih hidratov. Primerna večerja je manjši zrezek z dušeno zelenjavo ali mesno-zelenjavna juha. Surove zelenjave za večerjo ne jejte, saj bi vso noč vrela v črevesju.

6. Popijte dovolj kakovostne vode (1 l na 25 kg telesne teže).

7. Uredite prebavo. Maščobne obloge so prave zakladnice strupov, ki se med hujšanjem začnejo sproščati iz svojih skladišč. Strupe moramo odstraniti iz telesa, da nam ne povročijo škode. Ker je črevesje naš največji organ za razstrupljanje, je zelo pomembno, v kakšnem stanju je (več v Bolezni so doma v črevesju). Črevesno floro obnovimo s probiotiki. Razstrupljanje lahko pospešimo s klistiranjem, s katerim odstranimo strupe iz zadnjega dela debelega črevesa, kjer jih je največ. Kavni klistir poleg črevesa očisti tudi jetra, ki so pri hujšanju zelo obremenjena.

8. Redno in zmerno se gibajte. Zjutraj tecite in izvajajte aerobne vaje, s katerimi boste povečali porabo kalorij, zvečer pa izvajajte vaje za moč, ki pospešijo presnovo za naslednjih 24 ur. Ne pretiravajte – pretirano gibanje vas dodatno zakisa. Redna in zmerna rekreacija vzpodbuja limfni sistem, s pomočjo katerega iz telesa odplavljamo kisle presnovke in druge strupe.

Pomembno je, da hujšamo počasi. Edino tako se bodo kisli presnovki, ki se med hujšanjem sproščajo iz zalog maščobe, lahko sproti izločili iz telesa. Hitro hujšanje nas dodatno zastrupi. Koža in tkiva, ki se ne morejo dovolj hitro krčiti, pa ostanejo razvlečena in se povesijo. Ne pozabite na nego kože z bazično kozmetiko.

Svoje prehranske in vedenjske navade spreminjajte postopoma, a odločno. Ne pustite se odvrniti od cilja – če koga moti, da hočete biti zdravi, vitki in zadovoljni, to ni vaš problem!

ŠE VEČ KORISTNIH NASVETOV

Nazaj na seznam člankov
  • Zmaga nad odvečno maščobo
    Odgovori strokovnjakov / 05. 12. 2017

    Eden najpogostejših ciljev obiskovalcev fitnesa je preoblikovanje telesa s poudarkom na izgubi odvečne telesne teže, pravi osebni trener Boštjan Šifrer. Ti obiskovalci pogosto trenirajo na zelo podoben način: večji del treninga posvečajo vajam na napravah in ročnih utežeh (t. i. izolacijskim vajam za trening posameznih mišic) ter nizko intenzivnim aerobnim vajam (na kolesu, traku in eliptiku). V fitnesu se trudijo in »garajo«, do želenih rezultatov pa ne pridejo. Zakaj ne?

    PREBERITE VEČ
  • Hujšanje s probiotiki
    Prehrana / 22. 11. 2017

    Oddaja je imela klasično strukturo: nekaj praktičnih prikazov uspešnega hujšanja (iz 290 kg na 150 kg ...), znana oseba je preizkusila dve dieti (televizija jo je spremljala, tehtala, medicinsko kontrolirala), prikazali so trenutno najpopularnejše diete in povabili strokovnjake (zdravnike, psihologe, športne trenerje), da so povedali o najnovejših dognanjih.

    PREBERITE VEČ

E-REVIJA AVITA

Brezplačni nasveti, dvakrat mesečno, o zdravem načinu življenja in akcijskih ponudbah.