Kako pametne ženske ohranjajo lepoto?

Znanje | 06. 12. 2017

Na nekatere od naštetih dejavnikov ne moremo vplivati (dednost), na nekatere lahko vplivamo le delno (okolje, v katerem živimo). Vsi ostali dejavniki pa so v veliki meri v naših rokah: življenski stil, sposobnost premagovanja stresa, kakovost in količina spanja in prehrane.

1. Hidracija – zadostno pitje vode

Dobra hidriranost (dovolj velika zaloga vode v organizmu) je ključna za zdrave lase in mladostno napeto kožo. Francozinje, znane po svoji nevsiljivi naravni lepoti, priporočajo kozarec vode takoj zjutraj in tik pred spanjem. Voda je skrivno orožje za ohranjanje mladostne lepote: odplavlja strupe iz telesa, ohranja lepe lase in napeto kožo ter pomaga regulirati težo (ko vas popade želja po nezdravem prigrizku, raje popijte kozarec vode – zelo verjetno niste lačni, pač pa žejni).

2. Dobro prekrvavljena koža sije od zadovoljstva

Izmenično tuširanje, pri katerem vroči vodi sledi mrzla, nam pore najprej odpre, nato pa jih zapre. Mrzla voda poleg tega zbudi tudi živčni sistem. V koži je zelo veliko receptorjev za mraz. Tuširanje z mrzlo vodo zato povzroči, da se iz perifernega živčevja hkrati pošlje veliko število električnih impulzov v možgane. To nas ne le zbudi, pač pa deluje tudi proti depresiji. Če se boste po končanem tuširanju še temeljito otrli z brisačo, boste res dobro pospešili svoj krvni obrok. Temeljito prekrvavljena koža se hitreje obnavlja in je že na videz bolj zdrava, mehka in rožnato obarvana. Prekravitev kože spodbuja tudi ščetkanje in masaža.

3. S pravilno prehrano proti staranju

Prosti radikali poškodujejo tkivo, zato se organizem stara hitreje. Obstaja kar 13 vrst prostih radikalov. Zadostne količine antioksidantov, kot so vitamin A, C in E ter selen, ki jih zaužijemo vsak dan, nas bodo zaščitile pred njihovim pogubnim vplivom. Veliko antioksidantov je v kakovostnem vinu, ki je še ena od skrivnosti večno lepih Francozinj. Z njim se negujemo od znotraj – za zdravo in lepo telo in kožo.

Beljakovine uživajte pri vsakem obroku. Privoščite si ribe, purana, jajca in tofu (rastlinske beljakovine). Za vsak kilogram telesne teže potrebujemo na dan približno en gram beljakovin. Tako bi 65 kilogramov težka ženska morala na dan zaužiti 2/3 skodelice skute, eno jajce ter srednje velik kos piščančjih oziroma puranjih prsi ali 125 g tofuja ali drugih rastlinskih beljakovin.

Losos in druge mastne ribe vsebujejo veliko DMAE (dimethylaminoethanol), sestavino, ki krepi mišično maso in je ena od najbolj cenjenih sestavin dragih krem za zrelo kožo. Če boste dvakrat na teden jedli mastne ribe, boste dosegli povsem enak učinek, kot vam ga lahko zagotovi drag kozmetični izdelek, pa še veliko ceneje in okusneje bo tako.

Za zdravje in lepši videz kože uživajte prehranska dopolnila, ki vzpodbujajo nastanek elastina in kolagena (dveh najpomembnejših beljakovin vezivnega tkiva) ter ju ščitijo. Med drugimi so to Acerola, Koloidni minerali in Cellagon felice.

4. Zmanjšajte stres

Preveč nege s kozmetičnimi izdelki ima največkrat prav obraten učinek – namesto, da bi svojo naravno lepoto ohranili, jo uničimo. Poskusite živeti kot Francozinje, ki zase skrbijo tako, da jih ne skrbi preveč. Srečno življenje s čim manj stresa (ki ga zmanjšamo tako, da se ga naučimo obvladovati), je ključ do daljšega in bolj zdravega življenja.

Negativne vplive stresa lahko zmanjšamo s pomočjo aromaterapije z izvlečki iz magnolijinih cvetov in zelenega čaja ali masažo.

Dnevni vnos 100 do 200 milligramov vitaminov B6 in B12 zmanjša nivo kortizola in poveča nivo serotonina, kemične snovi v telesu, ki pomaga olajšati depresijo in anksioznost.

Sivka je naravni relaksant, ki ohranja kortizol stabilen, hkrati pa čudovito diši. Z eteričnim oljem sivke si lahko odišavite kopel, si ga vtrete v telo in obraz ali pa napolnite blazinico s suhimi sivkinimi cvetovi in si jo položite pod vzglavje.

5. Redno vadite

Ko ste fizično aktivni, nastane v telesu več rastnega hormona, ki je odločilni dejavnik pri ohranjanju mladostnega videza. Rastni hormon ima pomembno vlogo pri kakovosti kože, libidu, pridobivanju teže, količini mišične mase in nivoju energije – prav pri vseh simptomih, ki jih lahko povežemo s staranjem. Namesto na enolično vadbo v fitnes centru, polnem prahu in slabega zraka, se raje odpravite na hitro hojo ali tek v gozd.

Francozinje prisegajo na »nevidno« telovadbo: vsakodnevnim opravilom dodajo malo več aktivnosti (namesto tik pred službo parkirajo avto dve ulici stran, namesto z dvigalom se v nadstropje povzpnejo po stopnicah, po opravkih in na tržnico se odpeljejo s kolesom ipd.).

6. Ne kratite si spanca

Vsako noč potrebujete devet ur spanja, privoščite si ga. Strokovnjaki menijo, da je osem ur premalo. Globoko spanje regenerira telo, saj med njim telo proizvaja rastni hormon. Spalnica mora biti mirna in temna.

Kaj še lahko naredite:

  • Vsak dan naredite nekaj za svoje čustveno in duhovno zadovoljstvo in notranji mir (od tega, da se objameta z ljubljeno osebo, do molitve in meditacije).
  • Razstrupite svoje telo. O tej temi smo napisali že veliko člankov in jih zbrali na tej povezavi.
  • Pojdite ven; ne le zato, ker potrebujete svež zrak, pač pa tudi zato, ker je sonce nujno za proizvodnjo zadostnih količin vitamina D, na splošno pa za krepitev življenskih sil.
  • Pred spanjem si temeljito očistite obraz, občasno pa nanj nanesite masko.
  • Ne pozabite na vrat in roke – na njih so sledovi let najbolj vidni. Redno uporabljajte kakovostno kremo za roke, pri bolj umazanem in grobem delu pa si nadenite gospodinjske rokavice.

E-REVIJA AVITA

Brezplačni nasveti, dvakrat mesečno, o zdravem načinu življenja in akcijskih ponudbah.