Z lečo do beljakovin

Prehrana | 25. 11. 2017

Leča se kuha od 30 do 60 minut, določene sorte tudi 2 uri. Čas kuhanja je odvisen predvsem od debeline leče  in starosti leče. Če jo pred kuhanjem namočimo za nekaj ur, bo kuhana hitreje. Vodi lahko dodamo tudi različne začimbe in s tem še izboljšamo njen okus.

Največ jedi z lečo prihaja iz Sredozemlja in Indije. Poznamo lečin pire, narastek, pašteto, polpete, solate. Zanimivo je, da vsebujejo lečina zrna veliko beljakovin, kar 24 g na 100 g leče.

Kombiniramo jo lahko s krompirjem, rižem, testeninami, ajdo, čebulo, porom, zeleno, korenjem, paradižnikom in gobami. Pa tudi z jajci, oreški, rozinami, jabolkami, hruškami in celo sirom.

Dobro se ujema tudi z začimbami kot je česen, timijan, majaron, peteršilj, žajbelj, poper, ingver, čili, lovor, cimet, rdeče vino in kis.
Dober tek!

 

Še več o kuhanju in kombiniranju leče na Heleninem blogu:

http://helena-golenhofen.blogspot.com/2010/04/kulinarika-z-leco-do-beljakovin.html

E-REVIJA AVITA

Brezplačni nasveti, dvakrat mesečno, o zdravem načinu življenja in akcijskih ponudbah.